Zamknij

Zarząd a ESG: Wyzwania regulacyjne i finansowe

Śniadanie biznesowe w Krakowie
2 października 2024 r.

Home > Analizy i aktualności > Aktualności > Wydarzenia > Zarząd a ESG: Wyzwania regulacyjne i finansowe – Śniadanie biznesowe w Krakowie
Aktualności

Czy wiesz, że zaangażowanie Zarządu jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego wdrażania strategii ESG (Environmental, Social, and Governance)? Zapraszamy na nasze śniadanie biznesowe „Zarząd a ESG: Wyzwania regulacyjne i finansowe”. Omówimy, dlaczego aktywne uczestnictwo Zarządu w procesie raportowania jest niezbędne i jakie obowiązki wynikają z aktualnych regulacji.

Podczas tego wydarzenia nasi eksperci podpowiedzą, które etapy procesu wymagają realnego włączenia się Zarządu i jak w praktyce usprawnić wdrożenie zrównoważonej transformacji. Poznasz dostępne instrumenty finansowania innowacji – ulgi proinnowacyjne oraz dotacje – które można wykorzystać przy wdrażaniu inicjatyw ESG. Dowiesz się, jak wygląda ich zastosowanie w praktyce, na jakich etapach projektu po nie sięgać, jak je ze sobą łączyć i na co zwrócić szczególną uwagę, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Gościem specjalnym będzie Pan Jacek Łukaszewski, Prezes Zarządu Schneider Electric Polska na Europę Środkowo-Wschodnią, który podzieli się swoimi doświadczeniami i praktycznymi spostrzeżeniami na temat zrównoważonego rozwoju. Serdecznie zapraszamy na śniadanie biznesowe Ayming „Zarząd a ESG: Wyzwania regulacyjne i finansowe”!

Data i miejsce:
2 października 2024 r. (środa), 10:00-13:00
Hyatt Place Kraków, al. 3 maja 47a w Krakowie (sprawdź dojazd na Google Maps)
Spotkanie odbędzie się w sali konferencyjnej Event Place.

Dla kogo:
Kadra zarządzająca: prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy finansowi.

Co zyskasz dzięki udziałowi w spotkaniu:

  • Poznasz korzyści, które płyną z zaangażowania Zarządu w proces raportowania i wdrażania ESG w organizacji,
  • Dowiesz się, jak ważna jest postawa Zarządu, aby firma osiągnęła sukces w obszarach środowiskowych, społecznych i zarządzania,
  • Poznasz konkretne działania jakie można podjąć, aby wzmocnić inicjatywy dot. ESG wewnątrz organizacji,
  • Otrzymasz praktyczne informacje na temat możliwości skorzystania z aktualnych i planowanych dotacji oraz ulg podatkowych, dowiesz się, jak z nich korzystać, aby uzyskać maksymalne wsparcie finansowe we wdrażaniu inicjatyw ESG,
  • Wymienisz się doświadczeniami w gronie przedstawicieli top managementu przedsiębiorstw ze swojego regionu.

Program:

10:00 – 10:30   Networking przy kawie

10:30 – 10:40   Powitanie gości i rozpoczęcie spotkania

10:40 – 11:20   Rola Zarządu we wdrażaniu ESG – jakie są wymagania Dyrektywy CSRD oraz Standardów ESRS? – Joanna Sobczyk

11:20 – 11:50   Jak sfinansować zrównoważoną transformację? Lista dostępnych instrumentów – Agnieszka Hrynkiewicz

11:50 – 12:30   Case Study „Wyzwania i szanse we wdrażaniu ESG” – Rozmowa Piotra Frankowskiego z Panem Jackiem Łukaszewskim, Prezesem Zarządu na obszar Europy Środkowo-Wschodniej w firmie Schneider Electric Polska

12:30 – 12:35   Zakończenie wydarzenia

12:35 – 13:00   Konsultacje indywidualne

Dołącz do nas i dowiedz się, jak usprawnić wdrożenie zrównoważonej transformacji!


Gość Specjalny:

Pan Jacek Łukaszewski, Prezes Zarządu Schneider Electric Polska

Jacek Łukaszewski pełni rolę Prezydenta Klastra (Europy Środkowej) w Schneider Electric od lutego 2017 roku. Jego obszar odpowiedzialności obejmuje Czechy, Polskę, Słowację i Ukrainę. Równolegle sprawuje funkcję Dyrektora Generalnego w Schneider Electric Polska odpowiadając za operacyjną działalność części komercyjnej Schneider Electric w Polsce.

Dołączył do grupy Schneider Electric w 2002 roku poprzez przejęcie firmy TAC. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży automatyki oraz systemów zasilania. Przed objęciem stanowiska Prezydenta Klastra MEE, przez 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Generalnego dla Polski, a wcześniej był Dyrektorem Regionalnym odpowiedzialnym za dział automatyki budynkowej w regionie CEE i WNP, obejmującym ponad 20 krajów. Ukończył studia na Politechnice Gdańskiej na kierunku Inżynierii Mechanicznej oraz zdobył tytuł MBA w ramach wspólnego programu Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign i Uniwersytetu Warszawskiego.

Prelegenci:

Piotr Frankowski, Dyrektor Zarządzający, Ayming Polska

Piotr Frankowski pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ayming Polska, gdzie odpowiada za kierowanie strategią, skupiając się na umacnianiu pozycji rynkowej firmy jako lidera w finansowaniu innowacji w Polsce oraz wdrażaniu nowych usług do jej bieżącej działalności. Pod jego kierownictwem Ayming Polska wspiera przedsiębiorców w wyzwaniach związanych z transformacją ESG i raportowaniem niefinansowym zgodnym z CSRD.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, zdobytego w wiodących firmach takich jak SAS Institute, Empik, mBank, i EY. Współkierował SAS Institute w Polsce, gdzie odpowiadał za obszar Customer Advisory, projektując rozwiązania z obszaru zaawansowanej analityki i sztucznej inteligencji maksymalizujące customer experience w sektorach bankowości, consumer finance, płatności, handlu i e-commerce. W Empiku zarządzał obszarem wartości klienta oraz odpowiadał za budowę i rozwój ekosystemu lojalnościowego i subskrypcyjnego, a w mBanku wprowadzał na rynek kredyty konsumenckie oraz innowacyjne rozwiązania płatnicze. Piotr Frankowski spędził również prawie 10 lat w EY, gdzie był odpowiedzialny za rozwój, zarządzanie projektami i usługi z obszaru doradztwa strategicznego głównie dla sektora finansowego.

Uzyskał tytuł magistra inżyniera na wydziale organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Jest także absolwentem studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Strathclyde University w Glasgow oraz ukończył szereg kursów menedżerskich m.in. w Commerzbanku i EY.

Agnieszka Hrynkiewicz-Sudnik, Dyrektor Konsultingu, Ayming Polska

Zarządza Obszarem Konsultingu w Ayming Polska, wspierając przedsiębiorstwa we wdrażaniu rozwiązań umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej. Przewodniczy zespołowi ds. ulg innowacyjnych w Radzie Podatkowej Konfederacji Lewiatan, kształtując ulgę B+R i kierunek rozwoju proinnowacyjnych zachęt podatkowych w Polsce. Od lat współpracuje z innowacyjnymi międzynarodowymi organizacjami i polskimi przedsiębiorstwami, które tworzą i wdrażają zaawansowane rozwiązania technologiczne. Wspomaga przedsiębiorców w efektywnym wykorzystaniu dostępnych narzędzi finansowania innowacji, w tym ulg proinnowacyjnych i dotacji.

Popularyzatorka zagadnień związanych z finansowaniem innowacji na konferencjach biznesowych i w opiniotwórczych mediach. Jako ceniony ekspert, regularnie publikuje artykuły w branżowych czasopismach i współpracuje z liderami opinii w celu promowania najlepszych praktyk w zakresie finansowania innowacji.

Joanna Sobczyk, ESG Consultant, Ayming Polska

Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami kompleksowo wpływającymi na firmę z zakresu reorganizacji przedsiębiorstwa oraz internacjonalizacji. Przygotowywała modele biznesowe internacjonalizacji i prowadziła proces wejścia na nowe rynki dla firm z branży poligraficznej, oświetleniowej, kosmetycznej, fashion, produkcyjnej czy budowlanej. Posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania procesu raportowania ESG dla firm z branż takich jak tekstylna czy kosmetyczna.

Absolwentka zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu ESG – Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla młodzieży i dorosłych z zakresu zrównoważonego rozwoju.

 


Aby wziąć udział, wypełnij poniższy formularz.

Równocześnie uprzejmie informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, a udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.


Zarejestruj się na wydarzenie Ayming

"*" oznacza pola wymagane

Zgoda newsletter
Zgoda marketingowa*
Pokaż komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *