Powrót do Usługi

Podatki i opłaty lokalne

Nasz zespół do spraw podatków prowadzi organizacje przez skomplikowane wymogi podatkowe, przekuwając je w szanse na zysk i wspierając klientów w zarządzaniu ryzykiem.

Zobacz więcej


Powrót do Usługi

HR

Nasz zespół do spraw HR współpracuje z organizacjami, uwalniając ich potencjał. Wszystko w bezpieczny, mądry i szybki sposób, z zachowaniem ciągłości biznesu. W Polsce specjalizujemy się w kosztach pracy.

Zobacz więcej


Na składce można sporo oszczędzić

Pracodawcy mają czas tylko do końca 2023 r., aby przeanalizować poprawność dokumentacji i odzyskać ewentualne nadpłaty w składce wypadkowej nawet za kilkanaście lat wstecz. A to często są duże pieniądze.

 

Z raportu Ayming i Business Centre Club wynika, że przedsiębiorcy w Polsce mają problem z prawidłowym zarządzaniem danymi o wypadkach. Tymczasem właściwe przygotowanie i analizowanie dokumentacji powypadkowej wpływa na obniżenie poziomu wypadkowości w firmie i związanych z nią kosztów. Te mogą sięgać nawet kilku milionów złotych, a największy w nich udział stanowi składka wypadkowa.

Koszty błędnej dokumentacji

Niewłaściwie sporządzona lub niepełna dokumentacja powypadkowa niesie dla pracodawców wiele zagrożeń, przede wszystkim finansowych. Po pierwsze, każde przeoczenie lub błędnie wpisana informacja może skutkować odmową wypłaty świadczenia przez ZUS. Chodzi np. o sytuację, kiedy protokół powypadkowy nie wskazuje jednoznacznie przyczyny wypadku, co stanowi podstawę do jego zakwestionowania przez organ rentowy.

CZYTAJ DALEJ 

 

Udostępnij