Powrót do Usługi

Podatki i opłaty lokalne

Nasz zespół do spraw podatków prowadzi organizacje przez skomplikowane wymogi podatkowe, przekuwając je w szanse na zysk i wspierając klientów w zarządzaniu ryzykiem.

Zobacz więcej


Powrót do Usługi

HR

Nasz zespół do spraw HR współpracuje z organizacjami, uwalniając ich potencjał. Wszystko w bezpieczny, mądry i szybki sposób, z zachowaniem ciągłości biznesu. W Polsce specjalizujemy się w kosztach pracy.

Zobacz więcej


Przemysł 4.0 – obniżanie kosztów produkcji i finansowanie innowacji

Webinar zakończony

Nowoczesna produkcja to nie tylko automatyzacja i cyfryzacja, ale także konieczność zaplanowania strategii finansowania tych zmian. W obliczu rosnących kosztów surowców, energii i pracy, coraz więcej firm produkcyjnych sięga po rozwiązania Przemysłu 4.0, aby zwiększyć wydajność, jakość i elastyczność swoich procesów.

Równolegle firmy poszukują możliwości obniżenia kosztów i dodatkowych źródeł finansowania inwestycji. Podczas webinaru “Przemysł 4.0 – obniżanie kosztów produkcji i finansowanie innowacji” pokażemy, jak wdrażać innowacje technologiczne w produkcji z wykorzystaniem dostępnych mechanizmów wsparcia: ulgi B+R, ulgi na robotyzację oraz dotacji unijnych i krajowych, w ramach programów takich jak FENG. Przedstawimy praktyczne przykłady projektów rozwojowych, które kwalifikują się do zewnętrznego finansowania.

Uczestnicy dowiedzą się również, jak przygotować się do wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0 z perspektywy finansowej oraz jak łączyć różne formy wsparcia, aby maksymalizować efekty inwestycji i minimalizować ryzyko.

Data i miejsce:

  • 17 lipca 2025 r. (czwartek);
  • Godz. 10:00-10:50;
  • Webinar online.

Dla kogo?

Kadra zarządzająca: prezesi, prokurenci, członkowie zarządu, dyrektorzy finansowi, dyrektorzy ds. technologii, dyrektorzy techniczni, dyrektorzy, kierownicy działów badawczo-rozwojowych, menedżerowie ds. inwestycji, innowacji i automatyzacji, a także osób odpowiedzialnych za planowanie rozwoju, modernizację linii produkcyjnych oraz optymalizację kosztów.

Dla jakich firm:

  • firmy z branży przemysłowej,
  • firmy sprzedające maszyny, urządzenia, linie technologiczne i systemy informatyczne dla branży produkcyjnej,
  • partnerzy biznesowi, którzy szukają dodatkowego źródła finansowania zakupu produktów oferowanych przez firmy produkcyjne.

Dlaczego warto dołączyć?

  • dowiesz się, które rozwiązania Przemysłu 4.0 kwalifikują się do ulgi B+R,
  • otrzymasz informacje, jak pozyskać dotacje na inwestycje technologiczne – aktualne możliwości i programy wsparcia,
  • zdobędziesz wiedzę, jak połączyć dotacje z ulgą B+R i maksymalizować korzyści,
  • będziesz mógł zadać pytania i rozwiać wątpliwości dotyczące pozyskiwania dofinansowania,
  • po webinarze, uczestnicy otrzymają: przewodnik „SMART START: Twoja droga do udanej aplikacji” oraz specjalną checklistę, która pomoże w weryfikacji czynności wymaganych na poszczególnych etapach procesu aplikacyjnego.

Program:

10:00 – 10:40  Przemysł 4.0 – obniżanie kosztów produkcji i finansowanie innowacji

10:40 – 10:50   Sesja pytań i odpowiedzi


Prelegentka:

Magda Pilzak – Starszy Konsultant w Ayming Polska

Specjalizuje się w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji unijnych, wspierając przedsiębiorstwa i instytucje publiczne w realizacji projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych oraz środowiskowych. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze procesów dotacyjnych – od analizy potrzeb klienta, przez dobór źródeł finansowania, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, aż po finalne rozliczenia i raportowanie do instytucji finansujących. Współpracowała m.in. z PARP, NCBR, ŚCP, ZUS, US, Bankami oraz fundacjami i jednostkami samorządowymi.

Czynnie uczestniczyła w opracowaniu dziesiątek projektów finansowanych ze środków krajowych i europejskich – największy z nich uzyskał 7 mln zł dofinansowania. W przeszłości pełniła również funkcję Product Managera, wspierając rozwój projektów IT i współpracując z zespołami deweloperskimi. Ukończyła studia z zarządzania bezpieczeństwem informacji. Certyfikowana w metodykach PRINCE2® i ISTQB, łączy wiedzę projektową z praktyką rynkową i wysoką orientacją na potrzeby klienta.


Aby wziąć udział w webinarze, wypełnij poniższy formularz.

Równocześnie uprzejmie informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona,  a do udziału w webinarze niezbędne jest podanie firmowego adresu e-mail. Firmowy adres e-mail będzie również upoważniał do otrzymania materiałów po spotkaniu – prezentacji oraz nagrania z webinaru. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.

REJESTRACJA NA WEBINAR ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA.

Udostępnij