Powrót do Usługi

Podatki i opłaty lokalne

Nasz zespół do spraw podatków prowadzi organizacje przez skomplikowane wymogi podatkowe, przekuwając je w szanse na zysk i wspierając klientów w zarządzaniu ryzykiem.

Zobacz więcej


Powrót do Usługi

HR

Nasz zespół do spraw HR współpracuje z organizacjami, uwalniając ich potencjał. Wszystko w bezpieczny, mądry i szybki sposób, z zachowaniem ciągłości biznesu. W Polsce specjalizujemy się w kosztach pracy.

Zobacz więcej


Jak nie przepłacić składki wypadkowej

Odpowiednio sporządzona dokumentacja powypadkowa zwiększa bezpieczeństwo pracy i obniża koszty ponoszone przez firmy.
 
Z raportu Ayming i Business Centre Club (BCC) „Na wszelki wypadek… oszczędności. Zarządzanie wypadkowością a finanse firmy” wynika, że przedsiębiorcy mają problem z przygotowaniem i analizą danych o nieszczęśliwych zdarzeniach. Tymczasem fachowe podejście do tych zadań zwiększa bezpieczeństwo pracy i przynosi firmom oszczędności.

Jeśli przedsiębiorcy o to nie dbają, mogą słono zapłacić, a największy udział w tego typu wydatkach stanowi składka wypadkowa. Pracodawcy mają czas tylko do końca przyszłego roku, aby przeanalizować poprawność dokumentacji i odzyskać ewentualne nadpłaty dotyczące wspomnianej składki, nawet za kilkanaście lat wstecz. Oszczędności są w zasięgu MŚP, jednak czasu na rozliczenie jest coraz mniej.

CZYTAJ DALEJ 

Udostępnij