Wybierz stronę kraju
Zamknij

Jak nie przepłacić składki wypadkowej

Home > Analizy i aktualności > Ayming w mediach > Jak nie przepłacić składki wypadkowej
Ayming w mediach
8 sierpnia, 2022

Odpowiednio sporządzona dokumentacja powypadkowa zwiększa bezpieczeństwo pracy i obniża koszty ponoszone przez firmy.
 
Z raportu Ayming i Business Centre Club (BCC) „Na wszelki wypadek… oszczędności. Zarządzanie wypadkowością a finanse firmy” wynika, że przedsiębiorcy mają problem z przygotowaniem i analizą danych o nieszczęśliwych zdarzeniach. Tymczasem fachowe podejście do tych zadań zwiększa bezpieczeństwo pracy i przynosi firmom oszczędności.

Jeśli przedsiębiorcy o to nie dbają, mogą słono zapłacić, a największy udział w tego typu wydatkach stanowi składka wypadkowa. Pracodawcy mają czas tylko do końca przyszłego roku, aby przeanalizować poprawność dokumentacji i odzyskać ewentualne nadpłaty dotyczące wspomnianej składki, nawet za kilkanaście lat wstecz. Oszczędności są w zasięgu MŚP, jednak czasu na rozliczenie jest coraz mniej.

CZYTAJ DALEJ 

Pokaż komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.