Zamknij

Innowacje nie spadają z nieba. Trzeba na nie wielkich pieniędzy

Home > Analizy i aktualności > Ayming w mediach > Innowacje nie spadają z nieba. Trzeba na nie wielkich pieniędzy
Ayming w mediach
30 sierpnia, 2018

Jedna firma z USA wydaje na badania i rozwój kilkukrotnie więcej niż wszystkie podmioty w Polsce.

 
0,97 proc. PKB, czyli 4,7 mld dol. ‒ tyle według Głównego Urzędu Statystycznego wyniosły w 2016 r. nakłady wewnętrzne krajowych firm i instytucji na badania i rozwój. Dla porównania Amazon w zeszłym roku na ten sam cel przeznaczył… 22,6 mld dol. Na co firma Jeffa Bezosa wydała takie pieniądze? Przede wszystkim na usługi przetwarzania w chmurze, asystentkę głosową oraz cały pakiet rozwiązań, które mają upowszechnić działające w realu sklepy niewymagające obsługi kasjerskiej.

Czytaj dalej
 

Pokaż komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *